27 MARS

Idag vaknade jag efter 10 nångång, tog det mest lungt på morgonen och så. Hoppade in i duschen och när jag var klar så ringde ronja mig och frågade om jag ville åka in på stan med henne, och såklart ville jag de. Fixade mig och så och sedan åkte jag till ewelina och lämnade hennes busskort och sedan åkte jag hem och då ringde ronja och sa att hon var klar och så gick jag ut till bussen typ på engång. Men träffade ronja på navet och vi gick runt och kikade och käkade på subway, muma! Vi fick till ronjas frisör för hon skulle beställa tid för hon ska permanenta håret, fintfint :) Men vid halv 3 tog vi bussen hem och när jag kom hem tog jag det mest lungt, kollade på tv, suttit vid datan och snacka med frida i telefon, det är det ändå jag har gjort sedan jag kom hem.

Men vi hörs, puss!

-gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0