27 MARS

Idag vaknade jag vid 10 som vanligt, åt frukost och fixade mig. Sedan åkte jag och familjen till birsta, kollade runt lite på kameror och nå mer. Åkte sedan till Skopunkten och där köpte jag 3 par skor, det var 3 betale för 2 hihi :) Sedan handlade vi på ica maxi och efter det så skjusade dom mig till själva birsta och där träffade och ewelina och frida och vi gick typ runt 1000varv där. Men vi träffade sofie och johanna på donken, satt där minst en 1timma och snackade och så. Sedan gick vi runt mer och tillslut gick vi till staudim och kikade lite och sedan tog vi bussen in till stan. På stan skulle frida kolla på en badmintonkjol och då missade vi första bussen, och ist så gick vi runt på stan lite och tog sedan nästa buss. När jag kom hem så åt jag, sedan satt jag mig här och drygade som vanligt. Skulle egentilgen vara med ewelina,frida, emma och sarah men det blev inte så.. Imorgon vet jag inte vad som händer på dan, ska väll kanske vara med frida och på kvällen blir det polar.

Vi hörs, puss

skona är inte lika snygga här som i den levande världen ;)
  
                            två olika färger är ju bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0