BUT HOW DO YOU EXPECT ME..

Efter jag skrev sist så kom louise hit och jag, hon och bror åkte in till stan. Kollade runt lite, köpte även en "tunika" på gina, en likadan som outfiten där ner, fast en annan färg men vi käkade också på subway, muma! När vi kom hem så satt dario och louise och spelade nå spel på xboxen och jag satt brevid och smsade med nåra sötfisar! Men vi gjorde inte så mkt mer. Louise åkte hem vid 7tiden och så kom marie och emelie till oss för marie skulle hjälpa mamma med typ nå saker, så jag och emelie kollade på andra avenyn och nå mer pogram. Dom åkte hem för nå timme sedan och sedan dess har jag bara suttit här. Funderar på att gå och lägga mig snart!

Men nu ska jag kikade vidare på andra bloggar och bdb, vi ses puss!

Dagens Outfit:


Sofia Tunic 149 :-  på Gina Tricot
Även:
Tights
Kofta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0