DAGARNA SOM HAR VARIT

Nu har jag inte skriver på längre, men har inte känt för det heller. Men det blir nåra rader om helgen + lite till.

I lördags på dagen/eftermiddagen så vare folk från söderhamn här,
barndomsvänner. Trevligt att träffa alla igen. På kvällen skulle jag till ewelina, kollade om vi hade nå filmer här hemma, tog med mig julshowen och 2 till. När vi kom till henne så satt vi vid datan lite och sedan kollade vi på julshowen, haha! Men efter nån stund satt vi oss vid datan, och sedan kom louise och skulle låna toan och vantar och sedan skulle hon gå hem, oh my good ;o
Men vid 1-2 gick vi och la oss.

På söndagen vaknade vi efter 9 nångång,  åt taocos till frukost, mumma och sedan fixade vi oss. Efter 11 så åkter vi och hämtade frida och sedan åkte vi till nordic och träffade sandra och jennifer. Kollade på matcher, och sedan skulle frida och jennifer till frasses med lina, anna och frida. Så jag, ewelina och sandra var kvar på nordic, och kollade på mer matcher och efter snyggingar. Men hade en trevlig dag med my girls. Åkte hem efter 4, åt, satt vi datan och sedan duschade jag innan sarah kom. Hon kom vid 6 och så bakade vi muffinsar eftersom vi skulle ha föredrag om det på måndagen. Muffinsarna blev inte så bra, men goda iaf. Efter halv 8 var vi klar, kollade lite på top modell och sedan vid 8 åkte sarah hem. Jag kollade på andra avenyn då, pratade med frida i telefon och sedan sova ja.

Imåndags så var tråk skolan som vanligt, jag och sarah hade ju föredrag om muffins. Det gick bra och snabbt, skönt det iaf. Efter skolan så gjorde jag inge mkt, tog det vara lungt och kollade på andra avenyn!

Igår så var skol som vanligt, efter skolan så åkte jag hem och vid 6 hade jag träning. Elr ja, halv 7 då, vi kom inte in i hallen för dörren hade gått i baklås elr nått, och typ blabla men tills sist så sparkade ebba på dörren och då öppnade den sig. Tog 8 bussen hem och duschade, fikade och så bara!

Också idag, så vare ju först skola, på matlagningen fick vi göra ungstekkorv och potatismos, gick och äta med inte det godast. Efter skolan så kollade jag på tv med bror, typ sov i 45 minuter och nu sitter jag här, har har  suttit här i ungefär 1 timma och skulle egentilgen har pluggat (?) men ska bara skriva klart det hära inlägget och sedan plugga.

Men nu måste jag plugga, vi hörs puss

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0