FREDAG

Igår efter vi hade kollat på Juno (bra film), så "lekte" vi i photoshop, fixade designe åt mig och åt frida. Gick och la oss efter 1 och imorse vaknade vi kvart över 9 för lina skulle hem, medans lina fixade sig så höll jag mig till photoshop. När lina åkte hem så fick jag låna hennes data, så jag fortsatte på ps och sjöng sing star. Vid 1 åkte jag och familjen åt lunch buffe, muma säger jag bara! Sedan så gick vi till resesäljarna och frågade och kollade på biljetter, men det gick inte så bra allt var fullbokat och blabla, men vi har hittat en resa iaf 5elr8 juli - 12 augusti =D Ska väll boka den ikväll elr imorgon! Gick sedan på stan, kikade runt lite men jag hittar verkligen ingeting, suck. Tog bussen till lina och lämnade datan och när jag kom hem så har jag bara suttit här och nu så hjälper jag mamma att baka Cheesecake.

www.ffridaelven.blogg.se kolla designe

Vad tycker du om min och frida designen?
läman en kommentar om vad du själv tycker!


Ska fortsätt hjälpa mamma nu, ciao!


Kommentarer
Postat av: Lina

tkr dom blev bra jag=) hehe

2008-03-08 @ 12:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0