JUMPER

Idag vaknade jag vid 10.07, låg och drog mig en stund och läse nån sida ur boken. Käkade frukost och sedan har jag taigt det lugnt, suttit vid datan och städat och rensat kläder! Efter maten satt jag mig här och har suttit här hela tiden, just ju koller jag på när mamma och bror håller på att fixa med nå blommer som vi ska ha på väggen, kanske låter konstigt, men tror det blir snyggt =D Ikväll så ska jag på bio med frida, ewe och louise och vi ska se Jumper, så snart måste jag fräscha till mig också! Men imorgon ska jag umgås med lina, länge sedan sist men vi ska på stan och kika runt lite :)

Men nu måste jag klä på mig och fixa mig, vi hörs puss!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa jag längtar :)

2008-03-02 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0