LÖRDAG

oja, idag äre lördags,härligt! Vacknade 10.13 idag, låg och drog mig en stund och sedan steg jag upp, åt frukost och duschade. Satt mig vid datan en stund och sedan så fixade jag mig. For iväg till stan med familjen. Hade ju lagt undan ett par skor på din sko, köpte dom och sedan kikade vi runt lite till. Åkte sedan vidare till IKEA och gick runt där och kollade, ska gå en ny hylla till mitt rum, ska köpa den i veckan kanske! =D Aja, åkte på willys, handlade och sedan åkte vi hem, När jag kom hem satt jag mig här igen, och har precis ätit hemlagadpizza, tjockit gott. Och resten av kvällen ska jag väll kolla på melodifestivalen kanske och käka godis,mys!

Ha en trelivg lördagkväll, vi hörs puss! 


Kommentarer
Postat av: Mli Blom

Snyggfan! :D

2008-03-05 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0