MÅNDAG

Igår efter jag hade fixat mig, hämtade vi frida, ewelina och louise och åkte till bion. Köpte biljetter och popcorn och så. Som sagt så såg vi Jumper, den var bra faktiskt. Efter bion så skulle frida sova här, så eftersom vi hade missat andra avenyn så såg vi på det då.Och sedan så la jag mig i min säng och somnade medans frida satt vi datan. Idag så vaknade jag efter 10 nångång, hoppade in i duschen medans frida fortfarande sov. När hon vaknade satt vi oss vid datan och sedan åt vi frukost. Efter käket så fixade vi oss och vid halv 1 åkte hon hem och jag in till stan och möte lina där, skönt att få träffa henne! Gick runt och kikade lite, lina köpte ett par skor och själv blev det ingeting handlat. Vi åkte hem till lina efter, hjälpt henne städa lite och sedan så for jag hem. När jag kom hem så gjorde jag pannkakor, muma =D Och efter de har jag bara drygat vi datan, kollar på andra avenyn! Vi hörs, puss

adam tensta!

   


Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar deeej

2008-03-04 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0