MELODIFESTIVALEN

Kollade ju på melodifestivalen förut då. Björn Gustafsson är ju klockren, så jävla bäst! Jag tycker det var ganska bra låtar, vad tyckte du ?:) Men jag kommer mig trött och vill sova så kanske dra mig mot sängen om ett tag. Vet inte vad jag ska hitta på nått imorgon, det är ju söndag och allt är så tråkigt då, men tur att man inte behöver vakna tidigt på måndagen! Men jag skriver mer om imorgon.

Nu har det gått en timma ungeför sedan jag sa att jag skulle gå och lägga mig, det gick ju väldigt bra (?) Och jag ser att mina besökande har höjds (stavning) nu jämfört med ifrån början, så det vare snällt om ni lämande en kommantar, tack! Men jag ska iaf krya ner i min säng och läsa en bok kanske och sova!

Lägger in nå video på björn gustafsson sedan, god natt ,puss!



Kommentarer
Postat av: Lina

de vore bra om du skrev rätt ibland xD hehe.
linda hade ju förändrats jättemkt :O
men jag tycker att fronda var rätt så bra och nordman:)

2008-03-02 @ 13:45:07
Postat av: Lina

heh ja om du läser igenom det så;P men nordman, tycker han har sån skön röst. Men låten var inte alls bra.

2008-03-02 @ 18:42:25
Postat av: melinda

haha snygging ;)

2008-03-05 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0