ONSDAG

Idag vakanade jag tidigare än annars, elr ja jag steg upp kvart i 10 men hade inte sovit nå mkt sedan 8. Men jag satt på tv en stund, sedan hoppade jag in i duchen och efter så åt jag frukost. Satt mig vid datan, och sedan fixade jag mig och vid kvart i 1 tog jag och frida bussen till sporthallen, men efter en stund tog vi bussen till skönsberg och skulle till luftkuddelandet. Men vi hoppade av vid OKQ8 vart lina sa att vi skulle hoppa av och sedan började vi gå, men då vände vi och gick in på OKQ8 och köpte lite godis och frågade om vägen till skolan, men när vi hittade dit ångrade vi oss och då tog vi bussen in till stan, vi kikade runt lite, jag köpte en kofta på JC för 50kr och sedan fikade vi kladdkaka och drack smoothie på wansey coffee, mysigt! Efter tog vi bussen hem och nu sitter jag här. Skulle egentligen in på stan med mamma och kikade lite med henne, men efter som jag ändå var på stan nyss så tar vi det på fredag ist =D Ikväll vet jag inte vad som händer, antilgen ta det lugnt här hemma elr vara med frida!

Efter jag hade skrivit sist så åkte jag med mamma och pappa och handlade på city gross. Och när jag kom hem så åt jag och sedan har jag bara suttit här och drygat. På fredag så ska vi åka och kolla på flygbiljetter till kroatien/bosninen, härligt!
5 juli - 12 augusti ?

Men nu orkar jag inte mer, vi hörs puss

  


Kommentarer
Postat av: frida

hej

2008-03-05 @ 22:39:17
URL: http://ffridaelven.blogg.se
Postat av: Lina

fin koftan va:)

2008-03-05 @ 22:39:43
Postat av: Louise

du tyckte ju inte om den där smoothien :P eller är de inte samma som i sommras?

2008-03-06 @ 11:19:44
Postat av: sara

svar: den dära smoothien var inge god heller, och jag kommer inte ihåg om det var vi drack i sommras, men aja ;)

2008-03-06 @ 11:25:57
URL: http://sarasamardziic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0