TISDAG

Igår innan jag gick och la mig så poppade jag popcorn med familjen, och sedan la jag mig i sängen och somande. Imorse vaknade jag kvart i 11, kollade på tv, åt frukost och nu sitter jag här. Och klockan är 1 och jag vet inte vad jag ska göra idag (?) ingen ide ens att göra nått speciellt efter som jag ska på träning 6, tiden går så snabbt ändå.. Men få se vad jag hittar på, kanske är med frida en stund. Och det är ju sol ut och så orkar jag inte sitta inne heller. 

Idag har jag inte gjort ett skit, bara suttit hemma och drygat. Men skönt med sånna dagar ibland, men ändå uttråkande.. Men vid 6 åkte jag med bussen till träningen, efter träningen så stannade jag och sofie och spelade lite till och sedan duchade vi där. Klockan 9 tog jag bussen hem och när jag kom hem så fikade jag och nu sitter jag här med mitt äckliga asle! Tror jag ska gå och lägga mig snart, trött! Imorgon så ska jag vara med frida, kanske åker till sporthallen, vi få se. 

Men jag skriver imorgon, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0