17 MAJ

Var som sagt på bio med sofie. Tog bussen halv 7 och var inne i stan vid kvart i. Gick upp till bion och köpte biljtter till dumpad. Köpte lite popcorn och godis att tugga på också. Filmen var faktikst bra och roligt, tkr jag, ingen slöseri med pengar iaf :) Kom hem efter 9 tiden och sedan dess har jag vara suttit här.

Det händer väll inte så mkt mer idag, ska sova och bara ta det lungt. Imorgon måste jag plugga till biologiprovet och sen kanske jag ska in på stan och köpta tight, men vi få se imorgon.

Puss och kram

 

Kommentarer
Postat av: Anton DTV (blondast av alla)

Hoppas du haft en bra lördag! Vad händer imorgon ? :)

/ A

2008-05-17 @ 22:14:28
URL: http://detrevannerna.blogg.se
Postat av: PATRICIA

Vad är det för biologiprov du ska plugga till? :) Vad handlar det om, alltså? :D

2008-05-17 @ 22:17:47
URL: http://PATRICIIAA.blogg.se
Postat av: Anonym

hej hej!
ville bara önska en fortsatt bra lördag!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-17 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0