24 - 25 MAJ

Igår vid 6 tiden kom först louise, sen trampade även linnea och frida in. Vi började fixa oss för fullt och när vi var klar fick vi skjus av pappa till polar. Väll där så träffade vi bea, melina och ronja som vi skulle gå med också. Vi snackade med lite folk och dansade hela kvällen osv. Efter halv 1 kom pappa och hämtade oss och jag och linnea åkte hem till mig och la oss och snackade lite och sedan somnade vi.

Imorse vaknade vi efter halv 11 nångång. Låg och drog oss och pratade lite. Vid halv 12 gick vi upp, käkade frukost och fixade oss. Klockan 1 så åkte vi in på birsta, jag köpte addidas byxor och linnea bytte en tröja och sedan for vi hem. När vi kom hem så ringde vi lina och frågade om hon ville gå ut med oss, och de ville hon. Vi gick och mötte henne och sedan skulle linnea hem, så jag och lina gick till hemköp, köpte nå små godis och sedan sätt vi oss vid en lekpark och snackade :) Kom hem vid halv 4 och sedan dess har jag bara suttit här och käkat tacos, mums! Ikväll så ska jag bara duscha och ta det lungt här hemma, i think. Och imorgon ska jag ta bort mitt "stora plåster" på fingret ;) 

Puss&kram

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0