27 - 28 MAJ

Igår:
Hej, först var det ju tråk skola som alltid. Efter skolan följde louise med mig hem, och lite senare kom även lina. Vi gick till gymmet och bokade tid och sedan gick vi tillbaka, käkade, fixade oss osv. Gick sedan till gymmet och där typ sprang vi löpband, cykalde och gjorde lite övningar också. Efter 2 timmar så gick vi tillbaka till mig, louise och lina satt vid photoshop på linas data medans jag duschade och så. Vid 9 kollade jag på desperat housewife och dom for hem. Gick sedan och la mig och somnade.

Idag:
Klev upp, fixade mig och tog sedan bussen till skolan, hände inge mkt. Hade hål från matlagningen så jag, lina, frida, joel, johan och zacke åkte in på stan, Gick på donken och käkade, träffade även melissa :) Efter vi käkat så gick vi och kollade lite i affärer och så. Vid halv 4 åkte jag frida och lina hem och när jag kom hem hamnade jag här. Klockan 7 ska jag till gymmet igen, men innan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antaligen bara sitta här.

Nu tror jag att jag ska käka middag och sedan ta en glass =) vi hörs puss

     

Kommentarer
Postat av: Lina Sjödin

vill träna fler ggr med dig

2008-05-28 @ 18:23:55
URL: http://linasjodiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0