30 - 31 MAJ

Hej, förlåt att jag inte har skrivt men jag har inte suttit vid datan så mycket, men tänkte skriva lite nu.

Igår började dagen med skolan, hände väll inte så mkt. Efter skolan åkte jag hem en snbbis, och sedan skjusade pappa mig och sarah in till stan. Gick runt lite, och sedan träffade vi även fredrik, dani och daniel. Efter ett tag gick vi till mcdonals och träffade linnea och carro, vi köpte glass osv. Och sen gick jag och mötte frida och då samtidigt så träffade vi melissa så vi byte nå saker bara. Gick tillbaka till donken och satt där en stund. Gick sedan runt lite i affärer och sedan skulle jag, fredrik och dani ta bussen hem, men dom dissade mig så jag fick jag bussen själv ;o Men när jag kom hem så väntade jag på lina och när lina kom så gick vi till pizzerian och åt en halvpizza var. Sen så gick vi till hemköp och köpte naturchips och tommy&jerry-kex, haha. Gick sedan till mig och där kollade vi på talangoch proppade i oss allt, och sedan lite av onska men då somnade både jag och lina i soffan. Efter en stund gick vi och la oss i mitt rum och somnade. 

Vaknade idag vid halv 10, gick upp och då var lillvincent  (<--länkad) här också. Så vi har lekt lite med han och ska strax käka frukost och sedan ska vi ner till gymmet. 

Men nu är jag hungrig. ska käka frukot, skriver mer sen puss 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0