BLOGGEN

Hello, jo visst är det strålade väder ute och solen lyser och man vill vara ute. Men jag är för trött och det är dött ute och jag blev så hilma sugen på att skriva här i bloggen, men jag har ingen ide om vad jag ska skriva om, tänkte att ni kunde hjälpa mig lite om vad man kan skriva om och så. Jag vill ha en blogg som är intressan att läsa och folk vill läsa dessutom! Men vi får gärna kommentera om vad ni vill att jag ska skiriva om. 

Nu har jag bett lina att ladda ner "säg att du älska mig". Det var ett tag sedan jag såg den, kommer väll inte ihåg så mkt, men jag minns vad den handlade om. Jag älskar filmen, den var väldigt bra, jag börjad tillomed grina. Ni som inte har sett den, se den säger jag bara! Och du som har sett den, tycker du som jag eller tvärtom? Kommentera tack. :)  

image256


Kommentarer
Postat av: lina

den är bra men ändå dålig tycker jag, men kommer inte ihåg så mycket. såg inte jag den på bio med dej?:O vet inte alls vad du kan skriva om:P

2008-05-09 @ 16:19:21
URL: http://linasjodiin.blogg.se
Postat av: sandrahenriksson '

JAG MÅSTE SE DEN MED DIG!!!! :O:O:O:O

2008-05-11 @ 13:17:15
Postat av: carro

jag tycker att den är väldigt bra, men inte bästa filmen som finns heller, men det va längesen ja såg den. men när ja såg den tyvckte ja det iaf;)

2008-05-17 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0