FREDAG 16 MAJ

Hej, skola som vanligt idag, på idotten så skulle vi springa eljuspåret.  Jag sprang med carro och hon peppade mig verkligen så att jag inte skulle ge upp och börja gå, och jag gick tyvärr ungefär en gång och resten sprang jag och jag känner mig stolt eftersom jag inte har nån bra kondition, haha thanks carro :) Men efter skolan så åkte jag in till stan och mötte lina och vi gick runt och kollade på lite skolavslutnings kläder till mig, men jag hittade tyvärr ingenting. Sen så åkte vi hem till mig och var där en stund och sen så skulle vi grilla så lina åkte hem och vi åkte till nåra vänner och käkade osv. Vid kvart i 8 cyklade jag till lina och nu sitter jag här med henne och kollar på talang. Ska iväg till elin ett tag sedan kanske och sedan ska jag tillbaka till lina och sova här , skriver mer sen kankse.

Vi hörs ,puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0