FREDAG 2 MAJ

Tja, igår på dagen var jag ju och kollade på fotboll och idag desamma. Klev upp halv 10 och tog 11 bussen och sedan åkte jag till skönsmon med sandra och efter ett tag kom jennifer. Kollade på lite matcher och bara drygade lite. Vid 1 tiden så åkte vi hem och sedan dess har jag bara suttit här och måste snart plugga lite. Ikväll så vet jag inte vad som händer, först så ska jag iaf grilla med familjen och vänner men sedan så vet jag inte, skulle vara med nån och sedan skulle kankse sova hos lina, men vi få se hur det blir :)

Tror jag ska plugga, later!


Kommentarer
Postat av: Lisa

kommentera gärna i min blogg! ^^

2008-05-02 @ 14:45:44
URL: http://lissow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0