FREDAG 2/4

Hej, allt bra? Själv mår jag prima. Men efter det senaste inlägget så läste jag lite biologi, måste typ läsa 13 sidor i boken, suck. Men efter jag hade läst, så gick jag ner till våran granne och fikade lite för hon bjöd oss och sedan åkte jag till bergsåker och åt middag hos nåra vänner. Sedan gick jag till alex, var där i 10 minuter och sedan gick vi till österro skola för att möta micke, rickard och felix. Sedan så cyklade vi och träffade molly, tova, linus och två till tjejer. Vi skulle mot elin men det gick jävligt segt må jag säga. Dom smälde raketer och en raketer kom precis ovanför mitt huvud, farliga killar ;o Men efter ett tag kom vi äntilgen till elin och där gjorde vi inte så mkt, snackade och skrattade mest. Efter halv 10 så gick jag till lina och har mest bara suttit här. Ska sussa hos henne inatt, ska väll kolla på film och så bara.

Men nu ska jag vara social med lina, vi hörs puss!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0