FREDAG 9 MAJ

Äntligen fredag. Idag på skolan hade vi helt vanligt dag, dagen gick ganska snabbt och när jag kom hem så fikade jag, oboy och macka mums! Och sedan dess har jag bara suttit här. I eftermiddag kommer lina och hon ska sova här inatt. Kanske kolla på nån film och bara ta det lugnt, vi få se vad som händer. Mamma skulle köpa en klänningen till mig som jag skulle kankse ha på skolavlutiningen men när hon kom in till stan så fanns den varken där elr birsta ;/ men hittar säkert en annan klänning iställe. Hon köpte en kofta elr vad man ska kalla de till mig, tack mamma :) Lägger ut en bild på den sedan. Men skriver mer ikväll, ses.

GRATTIS ALEXANDRA, HOPPAS DU FÅR EN BRA FÖDELSEDAG! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0