FREDAG 9/5

Hej, nu sitter jag här med lina och bror och nördar datorn. Förut när lina kom så satt vi bara vid datan i nån timme, sedan bestämmde vi oss för att gå ut. Vi ville först ha en fotboll men jag hittade ingen så vid tog tennisrackert och boll och spelade tennis, haha det gick ingen vidare. Sedan så hämtade vi filtar och la oss ute och bara tog det lugnt, spelade uno och knäppte lite kort. Och vi kom in för ett tag sedan, och vi har bara suttit här. Vi ska väll inte göra nå mkt mer, bara sitta här och sedan sova :) Ska lägga in lite bilder från förut snart. Imorgon kankse jag ska på stan och på kvällen så ska jag på bio med älskingtjejer och sedan käka tacos och mysa, men mer om det imorgon.

Nu ska jag vara social med lina, vi hörs! http://linasjodiin.blogg.se/

Tyvärr det går inte alla lägga in bilder, kommer senare i kväll elr imorgon! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0