LÖRDAG 10 MAJ

Idag vaknade jag och lina klockan 10, fixde oss, fikade och sedan så gick vi ut och satt oss i solen, härligt väder! Satt ut och spelade uno och sedan kom louise. Vi fortsatte spela lite och sedan gick vi in och drygade lite bara. Efter ett tag gick vi till busshållsplatsen med lina för hon skulle hem, men då så missade hon bussen så vi satt och väntade med henne en stund. Men sedan gick jag och louise till hemköp och köpte godis. När vi kom hem så satt vi igång en film, hairspray. Men det var typ bara louise som kollade eftersom jag höll på med hennes design till bloggen. Nu har jag precis fixat mig och om ett tag så ska jag åka och hämta frida, julia och sarah och sedan åker vi till carro där vi ska käka tacos och massa onyttiga saker :) Kanske uppdaterar sedan därifrån, men annars får det blir ikväll när jag kommer hem. Tänkte lägga in lite bilder sen igår nu, innan jag drar också.

Later! / sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0