LÖRDAG 24 MAJ, BIRSTA

Hej, igår sa jag ju att jag skulle på birsta med frida och så blev det ju också med linnea följde också med. Jag vaknade efter 10, hoppade in i duschen, käkade frukost, fixade mig osv. Fick skjus av pappa vid halv 12, så vi hämtade frida och sedan åkte vi till birsta där linnea väntade. Men vi gick runt i massa olika affäret, käkade glass osv. Vid halv 3 tog jag och frida bussen till stan och linnea åkte hem. På stan mötte vi mamma och vi gick till hm för att prova kjolen ska jag ha på skolavslutningen. Köpte den och sedan var vi där i en kvart och sedan tog vi bussen hem. När jag kom hem så käkade jag midddag och sen dess har jag bara sutti här, ovanligt va? Ikväll blir det polar med lite folk men innan kanske vi ska till frida och fixa oss och så. Kanske skriver nåra rader hos frida, annars hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0