LÖRDAG 3 MAJ

Hellu, imorse vaknade jag upp hos lina av att min mobil ringde. Mamma sa att vi till nåra vänner klockan 2 och att vi måste in på stan vid halv 1 för att köpa presenter, så det var bara att kliva upp. Fixade mig lite, fikade och sedan tog jag bussen hem. När jag kom hem så tog jag på mig andra kläder och sedan tog jag och mamma bussen in till stan. Vi gick runt och letade presenter, och till slut hittade vi snygga saker. Sen åkte vi till nåra vänner i nacksta och dom bjöd oss på fika och Elvira och Edvin öpnnade presenterna och jag hoppas dom blev nöjd :) Vid halv 4 åkte i hem och sedan dess har jag bara suttit här. Ikväll ska jag ut med frida och alex iaf, men innan ska jag plugga till musikprovet och käka.

Men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0