LÖRDAG 31 MAJ

GRATTIS ELIN PÅ FÖDELSEDAGEN, OCH CARRO SOM FYLLDE ÅR I TORSDAGS! :)

Hej, efter jag skrev sist så käkade jag och lina frukost. Efter så gick vi och bokade tid till gymmet och sedan tillbaka hit, byte om och så. Vid 11 gick vi till gymmet och där sprang jag på löpbandet i 30 minuter och efter sprang lina också i 30 minuter, spelade lite pinigs och sedan gick vi hem. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sedan så lekte jag lite med vincent och vid halv 3 somnade han och då satt jag mig här vid data med lina, just nu sitter hon vid sin data och rensar bilder. Ikväll åkte vi till lina och jag sover där i natt och imorgon så ska vi åka in på stan osv.

Men uppdaterar hos lina, vi ses puss

image343

image344

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0