LÖRDAG KVÄLL

Hej, igår dagen började med att jag hämade upp julia, sarah och frida. Sedan åkte vi till carro och där var lina, tilda, josefin, ida, hanna, linnea ewelina emma och sarah. Vi käkade vi tacos och snackade osv. Sen kom även bea och mille och då körde vi en lekt typ, haha och åt massa onyttig saker. Hoppade lite studsmatta och sedan så bestämde vi oss för att åka och bada, eller det vara bara nåra som skulle bada. Carro och ida skjusade på vespa fram och tillbaka. Men sedan skulle ingen bada tydligen och då åkte/gick alla och då så gick jag, frida och tilda och mötte carro och sedan kom olof och kalle och gå vände vi och gick tillbaka till sjön, och carro doppade sig. Sedan så skjusade olof och kalle tilda och frida och jag och carro började gå. Sedan på vägen så kom dom tillbaka och vi fick skjus ner till carro igen. Väll hos carro så sjöng vi kareoker och dansade och så, skoj :) Efter 11 fick jag skjus av lina hem och när jag kom hem så somnade jag efter ett tag. Tack för en rolig kväll carro och alla andra <3


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0