MÅNDAG 12 MAJ

När jag har skrivt klar och allt och när jag ska trycka på publicera så dampar allting, men jag skiva om allt för eran skull :)

Har som sagt inte hunnit skriva nått men det ska jag ordna nu. Skolan va dryg som vanligt, men ändå inte så jobbigt. Efter skolan åkte jag hem, gjortpotatisbullar och sedan var jag borta en sväng. Vid 7 tiden åkte till skolan för att kolla på rock olan (det är typ när nåra uppträder blabla) med alexandra, frida, angelica, ronja och tobbe typ. Efter så gick jag sandra frida och alex ner till frasse och köpte lite smått occh gott. Sen fick jag skjus av sandra hem till mig och när jag kom hem så kollade jag på andra avenyn och sedan satt jag mig här som vanligt. Ska snart krypa ner i sägen och somna, skönt :)

God natt, puss

skolan;
 

rock ola;
    

Kommentarer
Postat av: lina

haha lite stavfel du har då xD

2008-05-13 @ 08:32:36
URL: http://linasjodiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0