MÅNDAG 19 MAJ

Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har inte varit hemma, har varit borta från klockan 3 och innan var jag på skolan och på skolan hade det inte så mkt, bara jobbigt och drygt. Men jag kom hem vid 9 och då käkade jag tårta för mamma fyller år, grattis mami :) Efter så pluggade till biologi provet vi har imorgon och nu sitter jag här som alltid. Föresten jag har börjat fått lite kommentarer nu, thanks :) Men nu ska jag borsta tänder och sedan sova, vi hörs imorgon puss!

50 dagar kvar, s å s k ö n t a t t  f å k o m m a b o r t !


Kommentarer
Postat av: lina

du får inte åka, kommer sakna dej:(

2008-05-20 @ 09:32:53
URL: http://linasjodiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0