MÅNDAG 26 MAJ

Hej, skola imorse var bara dryg och jobbig, som vanligt då. Och jag satt med filip på tyskan eftersom ewelina är i turiket, buhu tråk ;( Tog aldrig bort "plåstret" på finger idag heller, skolsysterna satt på nytt bara, suck. Men efter skolan åkte jag hem, satt mig vid datan, käkade sedan tacos igen med famlijen och efter så byte vi om, och gick till gymmet här brevid. Typ sprang löpband, cyklade och lite annat :) Kom hem från kankse 30 minnuter sedan, ska hoppa in i duschen, ta det lugnt och sedan sova.
- ses! 

Hej, det blev en promenad med mamma innan jag hoppade in i duschen. Efter jag duschat, så gjorde jag rent ansiktet och nu sitter jag här. Ska strax platta håret lite och sedan vill jag göra popcorn (?) och sedan sova, vi få se.
- god natt så länge


Kommentarer
Postat av: Lina Sjödin

Najjs att ni har gym ;D fast de har ju vi här också men inge stort. och vi har ingen nyckel:(

2008-05-26 @ 20:52:18
URL: http://linasjodiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0