MÅNDAG 5 MAJ

Imorse hade jag en lite sovmorgon, klev upp och fixade mig. Vid halv 9 tog jag bussen till tonhallen med alla andra från skolan. Först kollade vi på nån teater om knark och sedan var det en lite paus och då käkade vi godis och så. Sen när pausen var slut så skulle vi kolla på nån som snackade om självförtroend och sånt. Efter så fick vi gå tillbaka till skolan och när vi kom tillbaka så var det lunch men åt ingeting, eftersom det var lax. Efter hade vi rast och sedan hade vi musikprov, det gick väll ganska bra tror jag! Pappa hämtade mig på skolan och när vi kom hem så fixade vi min cykel så nu kan jag cykla igen, sen dess har jag bara suttit här. Ikväll så ska jag ut med alex och frida och nå mer kankse :)

Vi hörs sedan, puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0