MIN VALBORG, SISTA APRIL

Tjenare, nu ska jag berätta om min valborg. För det först så ska jag berätta vilka jag spenderade min kväll med frida ewelina linnea louise emma sarah bea melinda alex fredde dani daniel hanna lina tilda elin isa emelie elias felix micke rickard mfl. Men iaf för så åkte jag till frida, där fixade vi oss och sedan gick vi till lillhälom och efter en stund kom det lite mer folk men det vara tråkigt då ändå, för vi visste inte vad vi skulle hitta på. Men sen efter alla barnfamiljer försvann så blev det roligare för då kom det ännu mer folk och vi smälde raketer och knäppte massa kort och skojade. Sedan gick vi och hoppade studsmatta hos elin en stund och sedan så stannade nåra kvar och vi andra gick imot österro skola, men jag hann knappt vara där i 10 minuter innan jag skulle hem, gick och mötte mamma och sedan hämtade pappa upp oss och när jag kom hem så tog jag det bara lugnt och så.

Tack för en roligt ikväll, pojkar och flickor, <3



- Bilder från valborg kommer ikväll, för nu ska jag ut med jennifer frida och sandra, skriver mer sedan puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0