ONDAG 7 MAJ

Hej, idag på skolan hade vi brotting första timmen, gick väll ingen bra haha. Sen hade vi folktandvård, sen hemkunskap och jag fick vara med rasmus och vi gjorde typ pastasallad. Sedan var det lunch, och efter hade vi fortsättning om självkänsla igen. Efter skolan så åkte jag hem och efter en stund kom lina, och efter ett tag så tog vi bussen in till stan och sedan till birsta. Lina köpte en ipod och jag kollade på skolavslutningskläder och hittade en klänning jag kankse ska köpa. Också hittade jag en kofta jag också vill ja :) Sedan fick vi skjus av lina pappa och nu sitter jag här som vanligt. Skulla egentilgen kolla flygbiljetter till mamma och pappa men jag måste byta kläder och sedan hoppa på cyklen och möta alex i bergsåker, och jag ska hinna det på mindre än 5 minuter, hihi.

Lägger in bildern sedan, måste rusa nu, tinjeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0