SÖNDAG 18 MAJ

Hej, idag är det söndag och imorgon börjar en ny vecka med plugga och prov, men snart är det sommarlov! Men iaf imorse vaknade jag vid 10, tog det mest bara lugnt på morgonen, käkad frukost osv. Sedan så bestämde vi (familjen) oss för att åka in på birsta och kika lite. Fixade mig och sedan for vi till birsta. Gick runt där i nåra timmar och jag köpte bla bikini, strumper och tights, inget speciellt men iaf nått jag behöver. Åkte sedan till hemköp och handlade lite och sedan satt jag mig här till middagen blev klar, mums! Hamnade här igen som vanligt och ska strax plugga och käka naturgodis medans. Efter blir det duschen och sedan andra avenyn. Bilder kommer också när jag har lagt in dom, håll ut ;)

Vi ses sedan, hejdå =)


Kommentarer
Postat av: eweliissh

du är så fucking fin sara

2008-05-18 @ 17:39:45
URL: http://ewelinarenstroem.blogg.se
Postat av: PATRICIA

Svar: Samma som mitt biologiprov handlade om i fredags då ;) Mycket besökare är alltid trevligt. Du får också ha en trevlig kväll!

2008-05-18 @ 17:43:54
URL: http://PATRICIIAA.blogg.se
Postat av: Anonym

MEN BLOGGA :O:O

2008-05-19 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0