SÖNDAG 4 MAJ

Hej, tog en paus från mitt pluggande för jag skulle skriva nåra rader här. Idag vaknade jag 11, har inte hunnit göra så mycket idag, bara att käka frulle, sitta vid datan och plugga lite. Idag så ska jag kolla på repriset på desperat housewife och sedan ska jag ute med lite folk som vanligt, men jag skriver om det mer sedan.

- Nu måste jag tillbaka till mitt pluggande, vi hörs sedan!

Har inte gjort så mkt idag, har pluggat, duschat och nu har jag precis kollat klart på desperat housewife och ska snart käka mat. Ikväll vet jag inte om jag ska ut, ingen läju ska det, men annars ska jag bara ta det lugnt och kollar på andra avenyn. Jag har räknat ut att det bara är 5 veckor kvar i skolan, fatta vad skönt!

- Men nu ska jag käka, magen kurrar later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0