TISDAG 20 MAJ, MITT FINGER

Hej, jadu som sagt så skulle jag ju göra hallondryck men efter jag hade mixat hallona så skulle jag ta bort det som var kvar där på själva snurrsaken, och när jag gör det så trycker jag på knappen och då startar den och jag får typ 2 "sår" i fingret och börja blöda som f**. Satt fingret under vattnet och då började allt blir suddigt typ, kändes som om jag skulle svimma. Men pappa sa att vi skulle åka in till akuten och vi hämtade mamma som var nånstans och sedan åkte vi till akuten, där så lindade dom om mitt finger och så. Och nu sitter jag här med ett dunkande finger och en stort "sak" på fingret, buhu :/ Hoppas ni fattar, haha och en sak till pga av det hära missade jag andra avenyn ;o Men aja, ska gå till soffan och käka popcorn och sedan sova.

God natt puss

  snyggt ;)

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahaha men gumman då :ox)

2008-05-20 @ 22:32:25
URL: http://ewelinarenstroem.blogg.se
Postat av: lina

De var inge bra.. :( klantig du är :P

2008-05-20 @ 23:07:03
URL: http://linasjodiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0