TISDAG 6 MAJ

Hej, som sagt så har vi ju tema vecka om liv & hälsa denna vecka. Imorse så hade vi morgongympa, sen brännboll och min klass kom sist av alla, haha! Sedan hade vi lunch och efter så var det nån kvinna som pratade om sjävkänsla och självfortroend idag igen, fast det var en annan tjej. Sista timmen kollade vi på nån film om hiphip och indvandrade, men varken vi elever eller lärare förstog nått om film. Så vi fick sluta tidigare och så satt jag ute med alex, tilda och linnea och väntade på min bror men han hade redan åkt hem, eftersom han inte mådde nå bra så då fick pappa hämtade mig och när jag kom hem så satt jag mig här och sitter fortfarande här. Ikväll så ska jag läsa biologin och sedan ska jag kankse ut och gå, måste röra på mig nu eftersom träningen har slutat för säsongen, men vi få se.

Ses, puss

morgongympa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0