TISDAG 6/5

Hej, i förra inlägget så skulle jag ju kankse gå ut och gå. Men jag bestämmde mig för att jogga/springa lite ist, så jag byte om, tog min mp3 och sprang i 30minuter men paus, hihi. Men jag kände att jag behöver det dära för jag måste få bättre kondition och att jag inte har nån träning och måste röra på mig iaf. Men jag ska fortsatta peppa mig själv och börja gå ut och springa/gå, så jag kommer i from till sommaren, haha glöm sara! Men när jag kom hem tog jag ett äpple, tog det lungt och sedan duschade jag. Och nu har jag precis läst nåra sider i biologin och det känns skönt att ha läst den redan eftersom det är många sidor och jag vill inte plugga i helgen. Men om en halv timme är det andra avenyn och sen desperate housewives och sedan sova!

Vi hörs imorgon, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0