TORSAG 22 MAJ, SKOLAN

Hej, första timmen idag på skolan hade vi slöjd, och där gjorde jag ett rött pannband, haha. Men när det var 10 minuter kvar av lektionen så gick jag och louise ner till skolsyster, louise frågade om plåster och hon kollade på mitt sår på fingret och sa att jag inte skulle ta bort "stora plåster" utan att jag skulle komma tillbaka imorgon och då skulle vi kolla på det. Iaf, hade hål från musiken så jag och melinda åkte hem till henne och fikade, macka, bullar och oboy, mums! Efter så flöt dagen på som vanligt, och efter skolan följde jag med frida hem och vi har bara suttit här, men nu är hon nere och gör nått och jag sitter här. Ska iväg på ip och kolla på henne och dom andra som spelar fotbollsmatch mot alnö ikväll, så skriver väll när jag kommer hem :)

Vi hörs, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0