TORSDAG 15 MAJ

Tja, imorse så hade vi fotbollsuttaning. Jag och lina gick till ip och där byte vi om lite och sedan så började vi spela matcher. Och våran klass var ju inte så bra, vann 1 match av 3, haha. Men sen så duschade vi, fixade osv. Gick tillbaka till skolan och hade vanlig lektioner, suck. Efter skolan följde linnea med mig hem, vi käkade, satt vi datan och hon ville platta håret på mig så hon fick göra det tillslut efter lite tjat, hihi :) Sedan tog vi bussen till IP och kollade på 94tjejerna som spela fotboll, dom vann med 2-1. Sen kollade vi lite på 94killarna men jag drog hem efter ett tag och när jag kom hem satt jag mig här och nu har jag precis pratar klart med frida. Om ett tag ska jag gå och sova, skööönnt!

God natt, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0