1 November

Hej. Igår så spelade jag ju badminton. I singel gick det inge vidare och sedan åkte jag till sticksjö skola och spelade dubbel med sofie, och gick ju också åt helvete, men det var roligt i alla fall, huvudsaken de. Stannade där ett tag och kollade in en snyggkille då och sen kom Rojda dit och gjorde mig och sofie sällskap osv. Vid halv 5 tog jag och sofie bussen till en annan hall för att kolla på frida, riksklassad nu då. Var kvar där ett tag och åkte sedan hem och satt mig här , och sen duschade jag , fixade mig och sedan åkte jag till tilda men en massa brudar. Kollade på skräckfilm, tjockade godis och nåra hade klätt ut sig, haha. Gick sedan ut och sånt och runt halv 1 så fick jag skjus av carros mamma hem, och då gick jag och la mig på engång.

Idag vet jag inte rikigt vad som händer, tror jag bara blir inne och plugga, suck. Imorgon börjar skolan igen med en massa plugg och prov. 

Laaaateeer!


Kommentarer
Postat av: ototototoootototoot

Men bilden är jätte snygg .........

2008-11-02 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0