5 November

Idag är jag trött, så jag inte ens orkar hålla upp ögonen. Men skriver nåting ändå. Skolan gick bra, och de gick snabbt, ganska. Efter skolan gick jag hem till lina och vi sjöng sing star, haha men blev ju alldeles torr i halsen så vi slutade och satt vid datan och käkade iställe. Vid 6 tog jag bussen hem och satt vid datan och sedan somnade jag framför tv och nu sitter jag här igen och har kollat på andra avenyn på datan för en stund sedan.

Imorgon är det torsdag, vilken dryg dag. Men jag överlever hoppas jag och vi har uttagning till vollyboll dm, och vi ska lätt vinna! Och om 9 dagar fyller jag år..

Vi hörs, ska fixa lite och ta någonting och dricka. Peace

på skolan

Kommentarer
Postat av: lina sjödin

jag har ont i halsen idag efter att vi sjöng xD Haha

2008-11-06 @ 08:43:06
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0