1 Oktober

Hej. Igår vare ju då tisdag, dagen var helt okej och den var ju rikigt rolig med mina vänner också ;) I alla fall, efter skolan åkte jag, carro, ewelina och frida in på stan en stund. Kollade runt lite och carro köpte ett par finfina jeans. Åkte hem runt halv 5 och när jag kom hem så käkade jag mat och sedan pluggade jag till soprovet. När jag pluggat färdigt, så byte jag om och så och sedan åkte jag till träningen. Kom hem efter halv 10, duschade och så då. Så hann inte skriva rikigit då.

Idag vare inte vidare väder, regn regn och åter regn. Men dagen flöt i alla fall på och typ på hälsan så skulle vi springa 23 varv runt gympasalen (låter inte mkt, men jo haha) för vi skulle göra nått test om hur bra kondition vi hade. Jag sprang med ewelina hela tiden och vi stannade inte en enda gång och vi hade ganska bra kondition iaf, hihi. Men efter skolan åkte jag hem och nu sitter jag här. Känner att jag börjar få ont i halsen också, suck. Ikväll blir det en lugnt kväll med plugg bland annat och andra avenyn på datan då.

Höreeess, byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0