10-11 Oktober, Östersund

Hej. Lite om lördag och söndagen nu då.

I lördags klocka 20 över 4 på morgonen så klev jag upp, gaah. Fixade mig och käkade lite frukost och sedan vid 5 skjusade pappa mig till bergsåker, där bussen till gick till östersund. Satt med sofie en stund på bussen, men gick sedan och satt mig själv på ett säte och sova, haha sköntaste ju. Kom fram till östersund lite innan 8 kanske. Typ byte om och sånt och sedan så vara bara att vänta på sina matcher. Första matchen efter sommarlovet gick inge vidare, förlorade.. Och andra matchen vann jag. Kom sedan vidare typ till kvartfinal, eller nått sånt och förlorade den :/ Och i dubbel gick det inge vidare heller.. Men jaja.. Gick och duschade sedan, när vi precis kom in i duschen så nån och sa att våran buss till hotellet skulle åka och att vi bara fick 10 minuter på oss. Så det vara bara att duscha snabbt och slänga på dig kläderna och sedan bussen till hotellet.

På hotellet så käkade vi först mat och sedan sprang jag upp till rummet för att få den bästa sängen, och det fick jag, yeah ;) Sedan så satt vi vid datan en stund, drack oboy, gick ner på macken och köpte godis och sedan tillbaka till rummet och pratade i telefon mer nåra och bara flummade och snackade, haha roligt kväll ju. Somnade väll vid 1 nångång kanske.

På söndagen så gick vaknade vi 20 i 9. Drog på oss kläder och sedan gick vi ner och åt frukost, mums. Sedan fixade vi oss, packade och så vid halv 11 åkte vi till hallen, kollade på resten av folket som spelade, jag och sofie gick till pizzerian och käkade och sedan vid 4 tiden åkte bussen hem. Typ sov på bussen hela tiden, fast kollade lite på pistvakt också. När jag kom hem så fick jag skjus av nåra hem och när jag kom hem duschade jag, satt vid datan och sedan blev det sängen, var helt slut efter helgen!

Tack för en roligt helg sofie, frida och resten av mina fina vänner :)
Bilder kommer i nästa inlägg..



Nej, nu ska jag fixa mig och sedan ska jag in på stan med sofie och prova kläder till modevisingen som är på onsdagen. Mer om det sedan, vi hörs sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0