13 Oktober

Hej. Idag var det jävligt svårt att kliva upp för sängen, var nästa på väg att ligga var och bara sova ännu mera, men nej jag klev upp ändå och fixade mig och sånt, ni vet. Åkte till skolan och hade alla möjliga ämnen. På matlagningen skulle vi göra sockerkaka, fast vi fick inte äta dom, för nåra från typ polen och england skulle smaka på dom och blabla, surt då. Aja efter skolan åkte jag hem och pluggade till tyskaprovet, kollade på oth och käkade mat. Vid 7 kom sofie och hämtade mig och vi åkte in på stan och provade kläder till modevisningen vi ska ha på onsdag, modevisningen är för oss som spelar badminton, men alla får komma och kolla :) Efter vi prövat klart kläder så fick vi red bull av dom som jobbade där, haha jävligt schysst. Sen tog jag och sofie bussen hem och när jag kom hem så pluggade jag lite till fysiken och nu sitter jag här och typ ska dra och sova nu.

Men vi hörs imorgon. Bilder kommer från östersund då också , hoppas jag. God natt.


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0