14 Oktober

Hej. Idag vare skola som vanligt. Hade klädsim idag på idrotten, 20 längder men när jag var på den sista längden så började jag blöda näsblod så fick gå upp och duscha och sånt medans dom andra skulle flyta och trampa typ, haha. Men sen åkte vi tillbaka till skolan och hade de lektionerna som var kvar. Och sedan tog jag bussen hem och kollade på oth, pluggade och käkade mat. Vid halv 7 gick jag, mamma och pappa till skolan för jag skulle ha utvecklingssamtal, gick väll bra. Var lite pratig och sånt men annars va allt bra :) Efter det var det egentligen träning, men jag stack hem iställe och pluggade ännu mer, eftersom jag inte komma vara hemma nått imorgon.. Sitter nu här och ska gå och lägga mig, imorgon har jag ett tyska prov framför mig och sedan blir det modevisningen,

så kommer inte skriva nått förens imorgon kväll eller på torsdag! Vi hörs då puss


haha, den blev bara nån bild för att avsluta inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0