19 Oktober

Hej. Har inte gjort så mycket idag. Nångång efter jag vaknat så fick vi besök av lillvincent .Lekt lite med honom och sånt tills dom åkte hem och då kom lina. När lina kom så började jag lite smått på min nya design, jag vet inte rikigt vad jag ska göra på den, men har i alla falla börjat lite granna. Runt 6 åkte hon hem och då hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här som vanligt.

Ska ta och kolla klart på förra veckans avsnitt av andra avenyn, och sedan blir det väll sova! Imorgon äre det skolan igen, men går bara den hära veckan och sedan äre lov, skönt som f'n =)

ja, lateeer!


lina



Kommentarer
Postat av: lina sjödin

nämen vad äre där för bild:O skicka den till mig på msn:)

2008-10-20 @ 09:30:12
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0