2 Oktober

Hej. Ska skriva lite snabbt bara, måste till träningen. Hände inte så mycket idag, det var pissväder och vi hade orientering i detta väder, haha blöt man va sen då. Aja efter skolan åkte jag hem och när jag kommer hem så letar jag min mobil, letar i jackan, byxorna och så men hittade den inte. Ringde också till den men inget svar, aja tänkte jag. Men efter typ 10 minuter så ringer en lärare till mig och säger att nån hade hittade den ute och att den var blöt men den funkade, haha tur jag har med sånt asså ;o Hade väll tappat den när jag sprang till bussen efter skolan. Kom hem och kollade på tv, vänner. Och sedan käkade jag middag och nu har jag precis plugga på kemi. Har träning 7 till halv 9, men vet inte rikigt om jag ska vara med, har ont i halsen och vill ju vara frisk till östersund. Men aa, vi få se om jag tränar lite lätt bara,

men nu måste jag byta om och packa, vi hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0