24 Oktober

Hej. Idag efter skolan blev det stan med nåra brudar. Satt mest på stolar och väntar på att tiden skulle gå snabbare, för vi satt och väntade på frida och ronja för dom färgade håret. Sedan åkte jag hem och käkade tacos med familjen och vänner. Vid halv 7 åkte jag till birst för att bowla, men kollade bara på, orkade inte, haha. När dom blev klar, stack vi till donken och snackade och väntade på att föräldrar skulle komma. Bilder kommer imorgon för nu måste jag packa sedan sova! Imorgon så spelar jag badminton i hudiksvall..

..Så vi hörs imorgon kväll, önska mig lycka till. God natt!


Kommentarer
Postat av: lina sjödin

lycka till :) <3

2008-10-24 @ 23:07:55
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0