3-5 Oktober

Tja. Tänkte skriva lite kort om helgen nu då, eftersom jag inte skrivt nå mycket.

I fredag efter jag skrivit så kom sofie till mig, va här ett tag innan vi gick till pizzerian för att träffa frida, ewelina, linnea och tilda. När dom kom så käkade jag, sofie och ewelina pizza och sedan satt vi och snackade där ett tag. Gick till mig efter och hos mig så kopplade vi in datorn till tv, så det blev stor duvet. Och då webbade/snackade vi med massa folk och dansade, haha. Dom gick hem vid 12 och då satt jag och sofie vid datan en stund och sedan gick vi och la oss och somnade efter vi snackat lite och så :)

Igår så bestämde vi oss för att inte sova bort hela dagen, men det blev inte så lyckat, eller i alla fall inte för sofie, haha. Jag vaknade vid 12 och hon vid halv 2, haha men medans hon sov så duschade jag och sånt. När hon vaknade så klev vi upp och käkade frukost och sedan satt vi oss vid datan resten av dagen, kollade lite på andra avenyn osv. Sedan så käkade vi och efter det så fixade vi oss och sedan tog vi bussen till bergsåker, hon hem till sig och jag till frida.

Hos frida så väntade vi in alla och sedan så satt vi igång en skräckis, vetefan vad den hete som läskig vare haha ;o Kollade på filmen och käkade oss tjocka. Sedan så skulle vi sätt igång en till film men det gick inte så vi gjorde lite olika. Knäppte kort, satt vi datan, snackade och lekta blattar, haha klockrent! Runt halv 12 så kom pappa och hämtade mig och sedan gick vi hem. När jag kom hem så satt jag mig vid datan och sedan sov jag.

Imorse vaknade jag vid kvart i 12. Käkade frukost, kollade på tv och satt vid datan då. Vid 1 tiden frågade jag om frida och ewelina ville med till birsta och såklart ville dom de. Så jag fixade mig och sedan skjusade pappa oss till birsta. Kollade runt mest, provade kläder och jag köpte nån tröja, (få se om det kommer nån bild på den) och ewe köpte nån annan fin tröja. Vid 5 tiden hämtade ewelina mamma oss, hon skjusade hem mig och när jag kom hem käkade jag mat och nu sitter jag här. Håller på att lägga in bilder sen igår, det kommer i nästa inlägg. Snart ska jag plugga lite engelska, duscha och sedan andra avenyn :) Skola imorgon och det gillar vi inte, men i helgen blir det östersund med badmintonen, yeah!

I nästa inlägg kommer bilder, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0