3 Oktober

Hej. Igår blev den ändå träning, fast jag tog den lugnt, gjorde inte så mycket ändå, Halsen börjar gå över men är forfarande ganska snuvig . Åkte hem, duschade och sedan pratade jag med frida i telefon sen blev de sängen!
 
Idag vare ju först skola, fick tillbaka min mobil, som tur va i alla fall. Hade kemi prov idag och det gick väll ganska bra, hoppas jag får bra resultat :) På lunchen vare fisk och det gillar jag inte så åt typ 5 hårdmackor och ett glas mjölk, inte så värst gott men det funkar väll. Efter skolan så åkte jag hem och när jag kom hem så ville jag käka B&J men orkade inte gå till hemköp (lat), haha. Så jag bestämde mig för att göra kladdkaka, men såklart så har vi inge ägg hemma så då tröst åt jag tacoschips, drack dricka och kollade på gammalt avsnitt från DH. Och sedan satt jag mig här. Ikväll så blir det pizza (som jag varit sugen på hela veckan) med typ ewelina, linnea, sofie, tilda och frida, mums! och sedan blir det väll bara umgås.

tar med mig kameran ikväll och snart kommer mamma hem med en B&J , hoppas jag! ses puss



1. Tacoschips och Zingo, mums eller vadå.
2. Sommaren/gatufesten 08, saknar!
- haha, glad och vit var man där

Kommentarer
Postat av: lina sjödin

hehe okej, jag tyckte inte om den:P

2008-10-03 @ 17:06:24
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0